Тук споделяйте Вашите любими игри,като пишете името на играта и по възможност приложете screenshot.
Аз ще започна с една моя любима игра,която я играх и превъртях наскоро(около месец някъде) - Crysis. В играта се разправя за бъдещето-2020г.А ето и какво точно представлява играта:
Да изготвиш рецензия за заглавие, чието действие се развива основно в тропическа джунгла, докато през прозореца ти освен сивеещото море виждаш и най-обилния снеговалеж на морска територия откакто си бил на шест не е лесна задача. От друга страна Crysis е игра, в която геймърът изпитва на гърба си както тропически жеги и светлосини морски ширини, така и може би най-красивия дигитален зимен пейзаж, виждан на монитор до момента. В добавка нашето адски студено предварително отношение спрямо новото творение на Crytek се промени до положителни стойности само час след гмуркането в кризисната вселена. Така че очаквай неспирен разказ за топлото и студеното с определен превес на топлото (който ме познава знае защо). За наша адски приятна изненада, немците доказаха, че могат да изготвят технически съвършено заглавие, в което слава богу глигани няма и цялата визуална прелест е подплатена с едно от най-свежарските шутинг усещания през последните няколко години. Crysis е сред най-добрите ексклузивни (за сега) PC бижута, появявали се през последните няколко години. А те, както много добре знаеш, вече се броят на пръстите на едната ти ръка. Тук обаче е моментът да прескочим към студеното - визуалната революция на младежите, които творят основно от белгийския си офис (защото в Германия има закон, забраняващ разработването на игри, предназначени за лица над 18 години) няма да промени пазарното статукво и статуса на PC като платформа за игри. Персоналният компютър продължава да бъде основно World of Warcraft платформа - до края на 2007 година Crysis се беше продал в скромните за капацитета и качествата на подобно заглавие - сто хиляди бройки. В края на краищата обаче, идеята на едно ревю е не да ти разкрие пазарните механизми на индустрията, а да ти помогне да стигнеш до отговора на закономерния си въпрос - „заслужава ли си”?
Monster Paradise
Да наречеш Crysis добре изглежда игра е като да твърдиш, че Осама Бин Ладен е дребен престъпник. Упоритите германци още с оригиналния Far Cry за PC показаха страховития си талант, състоящ се в изготвянето на почти съвършени от техническа гледна точка енджини. И ако през 2004 година нещо не ни достигна да изречем онова революционно WOW, охарактерезиращо визията на Far Cry, то с Crysis немските приятели ни накараха да го изкрещим с цялата сила на белите си дробове. В момента на пазара на видео и компютърните игри няма по-добре изглеждащо заглавие в чисто технически план. Актуалната Криза доказа по доста убедителен начин, че границата между CG анимациите и графиката, обработвана в реално време се смалява с бесни темпове. Просто си спомни начина по-който изглеждаше едно от първите популярни филмови CG творения Toy Story и го сравни с тогавашните хитови 3D заглавия - оригиналните Resident Evil и Tomb Raider, Duke Nukem 3D, Fade to Black… Разликите между игрите и Играчките бяха колосални. За моя радост, почти по едно и също време ми се отдаде възможността да присъствам на дигиталната прожекция на най-новите CG достижения в лицето на Beowulf, както и да видя как изглежда Crysis на Quad Core машина с 4 GB ram и GeForce 8800 Ultra със 768 mb видео памет. Трябва да призная, че в някои отношения Crysis ме впечатли много повече от произведението на Робърт Земекис. Визуалният мащаб, с който те шамаросва играта може да ти откъсне главата, а ако случайно разполагаш с машина, близка до тази, която описах по-горе ще се насладиш и на постигнатото от немците в посока шейдъри, текстурен реализъм, физика и осветление.
Студът обаче отново ще нахлуе след като разбереш, че дори и упоменатата конфигурация ще се нажежи до червено от творението на Crytek. Ако все още използваш XP, то ще можеш да качиш всички показатели на максимална стойност, да вдигнеш резолюцията на 1280x1024 и да получиш относително стабилни 30 кадъра в секунда. Ако разполагаш с Vista и имаш желание да станеш жив свидетел на абсолютно минорните разлики в DirectX10 режим, спрямо DX9 обаче ще трябва да намалиш и резолюцията и някои от настройките, за да имаш играем Crysis. Наскоро прочетох, че хардуерни гийкове все пак са успели да зърнат в що годе не-слайд-шоуна светлина играта в наистина убийствената резолюция от 1980х1200, като са я пуснали на машина разполагаща с Quad Core Extreme, 4 GB от най-бързата рам за която се сетиш и три GeForce 8800 Ultra в SLI режим (дам, не две, а три). Всякакъв коментар мисля, че е излишен. Топлото отново нахлува с новината, че дори на medium детайли Crysis си остава едно от най-добре изглеждащите заглавия на пазара. Можеш да постигнеш този детайл и със средна за днешно време конфигурация, разполагаща с Core2Duo, 2 GB ram и GeForce 7600. Признавам, че отделям адски много символно време на графичната част, въпреки, че и на ниво геймплей кризисната акция предлага много качествена продукция, но каквото и да си говорим - визията е нещото, с което най-вече ще бъде запомнена играта. Освен това, Nvidia, EA и Crytek упорито се трудиха чрез рекламната кампания на заглавието да го запомним именно с визуалните му постижения. Просто трябва да зърнеш реалистичните водни повърхности и как след досега си с течност почти всеки куршум генерира различен вид разплискване. Или колко правдоподобно можеш да обезлесиш тропическа горичка съставена от палми. Или как докато си караш победоносно огромен танк, на преден план се разпада в реално време планина с огромни размери. Или как моделирането на лицата на хората почти по нищо не се отличава от някогашната кино революция - Final Fantasy The Movie. Без особен проблем мога да не преустановя употребата на „или” до края на материала. И още - просто не знам какво да мисля, след скорошното изказване на водещият аниматор на играта Стивън Бендер, който в интервю сподели, че за Crysis 2, тимът му ще се съсредоточи основно върху графичната част. И това изказване го оставям без коментар. Но пък трябва да призная, че му вярвам.
Притесненията ни свързани с ниски шутърни достойнства, за сметка на феноменалната визия се оказа по-ялови дори от опитите на Българския национален отбор за класиране на Евро 08. Прекрасен sandbox геймплей ме изненада около петнадесет минути след първата „спускателна” сцена в играта. Силно усъвършенстван Far Cry геймплей, плюс, както е модерно в днешно време - няколко Halo приома. В Crysis го раздаваш квалитетен командос, облечен в последна мода военен нано костюм, който ти отключва възможности, явяващи се мокрите сънища на всеки професионален войник. Те се състоят в увеличаване на защитната и нападателна мощ, в повишена скорост на придвижване и режим на невидимост, като бонус. Костюмът може да работи само в един режим в даден момнет. Всеки режим изразходва неговата енергия с различна бързина, като след известно време изчерпаната мощност се възстановява автоматично. Именно тази режимност, превръща Crysis в коренно различно преживяване за различните играчи. Аз например използвах най-вече защитния режим, чрез, който противниковите типове ми нанасяха много по-малки щети, докато мой приятел използваше основно невидимия моуд и го караше снийки. Балансът е много добър, което означава, че излишен режим, добавен към играта, просто за украса, няма. Освен това ти е дадена възможност и за модификация на оръжието в реално време, състояща се в поставяне на фенерче, заглушител, прибавяне на гранатомед и т.н. Кръв, за изчерпването, на която да се грижиш няма - по стара Halo традиция, важен е костюмът, който след известно време възстановява напълно своята жизнена сила, позволявайки ти отново да се завърнеш с пълна сила в мелето.
По завета на същата традиция ще управляваш превозни средства. Контролът им е добър, а разнообразието - голямо. Отделни нива в добре познатия смисъл на думата няма - Crysis се състои от един огромен и реалистичен свят, който по мое лично мнение до момента дава най-голяма свобода за изява на играещия. Много често ще можеш да атакуваш противника от различна позиция, в зависимост от теренните особености на заобикалящата те среда. Въпреки че по-голямата част от действието се развива в джунгла, няма никакви наченки на еднообразие, свързано с оформлението. А когато установиш, че „една джунгла не е достатъчна” и зърнеш дизайна на по-различен тип локации ще ахкаш и охкаш като младо колежанче по време на първата му сексуална нощ. Всъщност, ако не беше финала, на чийто фон дори този на Halo 2 ще ти се стори като перфектния, разплитащ всички сюжетни нишки завършек и доста куцото на места AI, Crysis можеше да получи една съвсем заслужена десятка. Разбира се, към негативите трябва да прибавя и невъзможността на много хора, да видят дори и първия кадър от играта, просто защото компютърът им е неспособен да го покаже. В този ред на мисли - конзолен порт очакваме и сме почти сигурни, че ще го получим. Графичният енджин вече е конвентиран във формат Xbox 360 и PLAYSTATION 3, така, че според нас всичко е само въпрос на време. Мултиплейърът, макар и не толкова пристрастяващ, като тези на Halo 3, Call of Duty 4 или Unreal Torunament 3 е сносен. Стандартният детмач и отборна игра могат да те задържат за още известно време пред монитора, но далеч не са решаващи при формирането на общата оценка. Що се отнася до озвучаването - там всичко е немско. Тоест, има си своите позитиви и негавити. Музикалния съпровод е много приятен за ухото, но голяма част от диалога има нужда от поправка. А гласът на костюма е меко казано патетичен.
Кризата на комерса
При все впечатляващия набор от качества, присъщи на големите заглавия, в рамките на PC платформата Crysis ще си остане некомерсиален продукт. Предполагам, че след около две години много от хората, които по принцип използват PC ще могат да се насладят на играта в някаква степен, но това не променя тъжната действителност, че при PC пазара нещата просто не вървят. Което обаче не означава, че ако разполагаш с що годе модерна компюърна конфигурация, трябва да чакаш евентуален порт за конзоли като Xbox 360 или PS3. Както споменах, дори и на средни детайли Crysis е една изключително красива игра, която ще ти предположи страхотни моменти в продължение на над десет часа. Да, завършекът е разочароващ, но в последствие се оказа, че и за това си има добра причина. Както е модерно напоследък, Crysis се гласи като трилогия. И ако продължават в същия дух, момчетата от Crytek с третата серия могат да достигнат абсолютните графични стойности, които бленуваме от толкова дълго време. Като графични кучки и хора, които обожават качествените шутъри приветстваме изненадата, която ни направиха германците. И си пожелаваме повече подобни игри, разработени специално за персонален компютър. От вас до голяма степен зависи дали ще ги получим...
Повечето от информацията е взета от друг сайт!!!
Аз ще започна с една моя любима игра,която я играх и превъртях наскоро(около месец някъде) - Crysis. В играта се разправя за бъдещето-2020г.А ето и какво точно представлява играта:
Да изготвиш рецензия за заглавие, чието действие се развива основно в тропическа джунгла, докато през прозореца ти освен сивеещото море виждаш и най-обилния снеговалеж на морска територия откакто си бил на шест не е лесна задача. От друга страна Crysis е игра, в която геймърът изпитва на гърба си както тропически жеги и светлосини морски ширини, така и може би най-красивия дигитален зимен пейзаж, виждан на монитор до момента. В добавка нашето адски студено предварително отношение спрямо новото творение на Crytek се промени до положителни стойности само час след гмуркането в кризисната вселена. Така че очаквай неспирен разказ за топлото и студеното с определен превес на топлото (който ме познава знае защо). За наша адски приятна изненада, немците доказаха, че могат да изготвят технически съвършено заглавие, в което слава богу глигани няма и цялата визуална прелест е подплатена с едно от най-свежарските шутинг усещания през последните няколко години. Crysis е сред най-добрите ексклузивни (за сега) PC бижута, появявали се през последните няколко години. А те, както много добре знаеш, вече се броят на пръстите на едната ти ръка. Тук обаче е моментът да прескочим към студеното - визуалната революция на младежите, които творят основно от белгийския си офис (защото в Германия има закон, забраняващ разработването на игри, предназначени за лица над 18 години) няма да промени пазарното статукво и статуса на PC като платформа за игри. Персоналният компютър продължава да бъде основно World of Warcraft платформа - до края на 2007 година Crysis се беше продал в скромните за капацитета и качествата на подобно заглавие - сто хиляди бройки. В края на краищата обаче, идеята на едно ревю е не да ти разкрие пазарните механизми на индустрията, а да ти помогне да стигнеш до отговора на закономерния си въпрос - „заслужава ли си”?
Monster Paradise
Да наречеш Crysis добре изглежда игра е като да твърдиш, че Осама Бин Ладен е дребен престъпник. Упоритите германци още с оригиналния Far Cry за PC показаха страховития си талант, състоящ се в изготвянето на почти съвършени от техническа гледна точка енджини. И ако през 2004 година нещо не ни достигна да изречем онова революционно WOW, охарактерезиращо визията на Far Cry, то с Crysis немските приятели ни накараха да го изкрещим с цялата сила на белите си дробове. В момента на пазара на видео и компютърните игри няма по-добре изглеждащо заглавие в чисто технически план. Актуалната Криза доказа по доста убедителен начин, че границата между CG анимациите и графиката, обработвана в реално време се смалява с бесни темпове. Просто си спомни начина по-който изглеждаше едно от първите популярни филмови CG творения Toy Story и го сравни с тогавашните хитови 3D заглавия - оригиналните Resident Evil и Tomb Raider, Duke Nukem 3D, Fade to Black… Разликите между игрите и Играчките бяха колосални. За моя радост, почти по едно и също време ми се отдаде възможността да присъствам на дигиталната прожекция на най-новите CG достижения в лицето на Beowulf, както и да видя как изглежда Crysis на Quad Core машина с 4 GB ram и GeForce 8800 Ultra със 768 mb видео памет. Трябва да призная, че в някои отношения Crysis ме впечатли много повече от произведението на Робърт Земекис. Визуалният мащаб, с който те шамаросва играта може да ти откъсне главата, а ако случайно разполагаш с машина, близка до тази, която описах по-горе ще се насладиш и на постигнатото от немците в посока шейдъри, текстурен реализъм, физика и осветление.
Студът обаче отново ще нахлуе след като разбереш, че дори и упоменатата конфигурация ще се нажежи до червено от творението на Crytek. Ако все още използваш XP, то ще можеш да качиш всички показатели на максимална стойност, да вдигнеш резолюцията на 1280x1024 и да получиш относително стабилни 30 кадъра в секунда. Ако разполагаш с Vista и имаш желание да станеш жив свидетел на абсолютно минорните разлики в DirectX10 режим, спрямо DX9 обаче ще трябва да намалиш и резолюцията и някои от настройките, за да имаш играем Crysis. Наскоро прочетох, че хардуерни гийкове все пак са успели да зърнат в що годе не-слайд-шоуна светлина играта в наистина убийствената резолюция от 1980х1200, като са я пуснали на машина разполагаща с Quad Core Extreme, 4 GB от най-бързата рам за която се сетиш и три GeForce 8800 Ultra в SLI режим (дам, не две, а три). Всякакъв коментар мисля, че е излишен. Топлото отново нахлува с новината, че дори на medium детайли Crysis си остава едно от най-добре изглеждащите заглавия на пазара. Можеш да постигнеш този детайл и със средна за днешно време конфигурация, разполагаща с Core2Duo, 2 GB ram и GeForce 7600. Признавам, че отделям адски много символно време на графичната част, въпреки, че и на ниво геймплей кризисната акция предлага много качествена продукция, но каквото и да си говорим - визията е нещото, с което най-вече ще бъде запомнена играта. Освен това, Nvidia, EA и Crytek упорито се трудиха чрез рекламната кампания на заглавието да го запомним именно с визуалните му постижения. Просто трябва да зърнеш реалистичните водни повърхности и как след досега си с течност почти всеки куршум генерира различен вид разплискване. Или колко правдоподобно можеш да обезлесиш тропическа горичка съставена от палми. Или как докато си караш победоносно огромен танк, на преден план се разпада в реално време планина с огромни размери. Или как моделирането на лицата на хората почти по нищо не се отличава от някогашната кино революция - Final Fantasy The Movie. Без особен проблем мога да не преустановя употребата на „или” до края на материала. И още - просто не знам какво да мисля, след скорошното изказване на водещият аниматор на играта Стивън Бендер, който в интервю сподели, че за Crysis 2, тимът му ще се съсредоточи основно върху графичната част. И това изказване го оставям без коментар. Но пък трябва да призная, че му вярвам.
Притесненията ни свързани с ниски шутърни достойнства, за сметка на феноменалната визия се оказа по-ялови дори от опитите на Българския национален отбор за класиране на Евро 08. Прекрасен sandbox геймплей ме изненада около петнадесет минути след първата „спускателна” сцена в играта. Силно усъвършенстван Far Cry геймплей, плюс, както е модерно в днешно време - няколко Halo приома. В Crysis го раздаваш квалитетен командос, облечен в последна мода военен нано костюм, който ти отключва възможности, явяващи се мокрите сънища на всеки професионален войник. Те се състоят в увеличаване на защитната и нападателна мощ, в повишена скорост на придвижване и режим на невидимост, като бонус. Костюмът може да работи само в един режим в даден момнет. Всеки режим изразходва неговата енергия с различна бързина, като след известно време изчерпаната мощност се възстановява автоматично. Именно тази режимност, превръща Crysis в коренно различно преживяване за различните играчи. Аз например използвах най-вече защитния режим, чрез, който противниковите типове ми нанасяха много по-малки щети, докато мой приятел използваше основно невидимия моуд и го караше снийки. Балансът е много добър, което означава, че излишен режим, добавен към играта, просто за украса, няма. Освен това ти е дадена възможност и за модификация на оръжието в реално време, състояща се в поставяне на фенерче, заглушител, прибавяне на гранатомед и т.н. Кръв, за изчерпването, на която да се грижиш няма - по стара Halo традиция, важен е костюмът, който след известно време възстановява напълно своята жизнена сила, позволявайки ти отново да се завърнеш с пълна сила в мелето.
По завета на същата традиция ще управляваш превозни средства. Контролът им е добър, а разнообразието - голямо. Отделни нива в добре познатия смисъл на думата няма - Crysis се състои от един огромен и реалистичен свят, който по мое лично мнение до момента дава най-голяма свобода за изява на играещия. Много често ще можеш да атакуваш противника от различна позиция, в зависимост от теренните особености на заобикалящата те среда. Въпреки че по-голямата част от действието се развива в джунгла, няма никакви наченки на еднообразие, свързано с оформлението. А когато установиш, че „една джунгла не е достатъчна” и зърнеш дизайна на по-различен тип локации ще ахкаш и охкаш като младо колежанче по време на първата му сексуална нощ. Всъщност, ако не беше финала, на чийто фон дори този на Halo 2 ще ти се стори като перфектния, разплитащ всички сюжетни нишки завършек и доста куцото на места AI, Crysis можеше да получи една съвсем заслужена десятка. Разбира се, към негативите трябва да прибавя и невъзможността на много хора, да видят дори и първия кадър от играта, просто защото компютърът им е неспособен да го покаже. В този ред на мисли - конзолен порт очакваме и сме почти сигурни, че ще го получим. Графичният енджин вече е конвентиран във формат Xbox 360 и PLAYSTATION 3, така, че според нас всичко е само въпрос на време. Мултиплейърът, макар и не толкова пристрастяващ, като тези на Halo 3, Call of Duty 4 или Unreal Torunament 3 е сносен. Стандартният детмач и отборна игра могат да те задържат за още известно време пред монитора, но далеч не са решаващи при формирането на общата оценка. Що се отнася до озвучаването - там всичко е немско. Тоест, има си своите позитиви и негавити. Музикалния съпровод е много приятен за ухото, но голяма част от диалога има нужда от поправка. А гласът на костюма е меко казано патетичен.
Кризата на комерса
При все впечатляващия набор от качества, присъщи на големите заглавия, в рамките на PC платформата Crysis ще си остане некомерсиален продукт. Предполагам, че след около две години много от хората, които по принцип използват PC ще могат да се насладят на играта в някаква степен, но това не променя тъжната действителност, че при PC пазара нещата просто не вървят. Което обаче не означава, че ако разполагаш с що годе модерна компюърна конфигурация, трябва да чакаш евентуален порт за конзоли като Xbox 360 или PS3. Както споменах, дори и на средни детайли Crysis е една изключително красива игра, която ще ти предположи страхотни моменти в продължение на над десет часа. Да, завършекът е разочароващ, но в последствие се оказа, че и за това си има добра причина. Както е модерно напоследък, Crysis се гласи като трилогия. И ако продължават в същия дух, момчетата от Crytek с третата серия могат да достигнат абсолютните графични стойности, които бленуваме от толкова дълго време. Като графични кучки и хора, които обожават качествените шутъри приветстваме изненадата, която ни направиха германците. И си пожелаваме повече подобни игри, разработени специално за персонален компютър. От вас до голяма степен зависи дали ще ги получим...
Повечето от информацията е взета от друг сайт!!!